Cyfrowa kancelaria - archiwizacja poczty


Czy wiesz, że sprawne zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą w firmie jest zadaniem priorytetowym bez względu na branżę czy profil działalności? Czy masz świadomość, że odpowiednia organizacja kancelarii może być źródłem sporych oszczędności i przyczynić się do zwiększenia efektywności pracy? Czy wiesz, że Ekoakta oferuje rozwiązania w zakresie przetwarzania informacji, ich digitalizacji, archiwizacji poczty i obsługi systemów workflow?

Jeśli nie jesteś pewien, w jaki sposób cyfrowa kancelaria może pomóc zredukować koszty i przyspieszyć procesy wewnętrzne, dowiedz się, jak Ekoakta może stworzyć kancelarię lub dokonać jej reorganizacji. 

Kancelaria pocztowa

Dlaczego to takie ważne?

  • Cyfrowa kancelaria to miejsce, w którym przetwarzane są wszelkiego rodzaju dokumenty, w tym poczta przychodząca i wychodząca; tutaj też dokonywana jest digitalizacja korespondencji, jej archiwizacja i dalsza dystrybucja.
  • Optymalizacja procesów związanych z przetwarzaniem dokumentów przychodzących i wychodzących oraz archiwizacją poczty przyczynia się do znaczących oszczędności finansowych i czasowych.
  • Outsourcing obsługi kancelarii to rozwiązanie dla większych i mniejszych, bez względu na rodzaj działalności. Nadrzędną korzyścią jest "przezroczystość" procesu, który nie zakłóca działalności podstawowej przedsiębiorstwa. 

Co możemy dla Ciebie zrobić? 

  • Sam zadecyduj, jaki model cyfrowej kancelarii najlepiej odpowiada potrzebom Twojej firmy. Ekoakta może wykonywać wszystkie lub tylko niektóre prace związanych z obsługą kancelarii.
  • Obsługa cyfrowej kancelarii pocztowej może być realizowana w jednym z dwóch wariantów: off-site, tj. organizację lub przejęcie przez Ekoakta w pełni funkcjonalnej kancelarii w siedzibie klienta, lub on-site, tj. obsługę kancelarii pocztowej zleceniodawcy w siedzibie Ekoakta.
  • W ramach obsługi kancelarii pocztowej Ekoakta oferuje skanowanie korespondencji, która po digitalizacji i opisaniu za pośrednictwem bezpiecznego łącza trafia do elektronicznego obiegu dokumentów, a dokumenty fizyczne podlegają archiwizacji. 
  • Oferowana przez Ekoakta elastyczność rozwiązań pozwoli wybrać najlepsze rozwiązanie, które sprosta Twoim oczekiwaniom organizacyjnym i kosztowym. 

Jak to robimy?

  • Przychodzące przesyłki pocztowe i kurierskie trafiają do punktu odbioru, gdzie pracownicy Ekoakta stemplują je i sortują.
  • Pracownicy Ekoakta skanują dokumenty i nadają im stosowne indeksy w systemie kodów kreskowych Track&Trace, który pozwala śledzić korespondencję w obiegu wewnętrznym.
  • Dokumenty w postaci elektronicznej rozsyłane są do odbiorców lub trafiają do elektronicznego systemu obiegu dokumentów workflow,
  • Następnie przeprowadzana jest archiwizacja poczty - dokumenty papierowe umieszczane są w archiwum zakładowym klienta lub bezpośrednio w archiwum Ekoakta.
  • Przesyłki wysyłane przez klienta przekazywane są do kancelarii, gdzie pracownicy Ekoakta manualnie lub maszynowo umieszczają je w kopertach lub kartonach.
  • Dane odbiorców i druk zleceń transportowych odbywa się w programach, z którymi pracują firmy kurierskie, a ewidencja poczty wychodzącej daje gwarancję, że żadna przesyłka nie zaginie.
  • Po zapakowaniu korespondencja jest frankowana i przekazywana do sortowni, skąd są wydawane kurierom.

Co jeszcze możemy zrobić?

  • Na życzenie zapewnimy obsługę centrum kopii i druku oraz opracowanie dokumentów w ramach MPS (Managed Print Services) lub innego modelu działania.
  • Jeśli zaistnieje potrzeba, zapewnimy zawodowych grafików i media-designerów do produkcji profesjonalnych materiałów drukowanych.
  • Obsłużymy wszelkie akcje mailingowe i/lub marketingowe.
  • W sytuacji przejęcia całości działań kancelaryjnych zapewnimy obsługę recepcji.
  • Na żądanie zagwarantujemy szybki  i sprawny transport dokumentów własnymi pojazdami.

Dlaczego warto zamówić usługę kancelarii pocztowej?

Oszczędność - Bezpieczeństwo - Wygoda

  • Elastyczna oferta Ekoakta pozwala zoptymalizować koszty obsługi kancelarii pocztowej
  • Przenosząc kancelarię pocztową do siedziby Ekoakta uwalniasz swoich pracowników od żmudnych i czasochłonnych czynności, a dzięki eliminacji „wąskich gardeł” usprawniasz obieg korespondencji, który bezpośrednio przekłada się na przyśpieszenie załatwiania spraw i podniesienie efektywności pracy z dokumentami.
  • Dane przesyłane są przez SFTP, czyli bezpieczne połączenie z serwerem, które gwarantuje bezpieczeństwo na najwyższym poziomie
  • Uzyskujesz redukcję kosztów administracyjnych w wyniku optymalizacji kosztów opłat pocztowych, kurierskich i transportowych, a to wszystko z gwarancją właściwego zabezpieczenia firmowych danych.
  • Obsługa  kancelarii pocztowej jest dostosowana do konkretnych potrzeb firmy i uwzględnia jej model biznesowy. Moze być realizowana w Twojej siedzibie (on-site) lub w siedzibie Ekoakta (off-site).

Dowiedz się więcej >

Zapytaj o szczegóły
naszych konsultantów:
801 013 015
Zadaj pytanie wypełniając formularz Przejdź do formularza

Sprawdź także:

Niszczenie dokumentów

Profesjonalne niszczenie dokumentów - niszczenie informacji. Profesjonalne oraz w pełni bezpieczne usługi związane z niszczeniem dokumentów i innych nośników informacji.

więcej

Skanowanie dokumentów

Digitalizacja, czyli masowe skanowanie dokumentów to lepsze wykorzystanie miejsca w biurze, usprawnienie pracy z dokumentami, a także oszczędność czasu i pełna kontrola dostępu.

więcej

Przechowywanie dokumentów

Nowoczesne archiwa dokumentów i akt prowadzone według najlepszych praktyk w branży. Ekoakta zadba o prawidłową kategoryzację i pełne bezpieczeństwo Twoich dokumentów.

więcej

Archiwizacja dokumentów

Jednolite standardy archiwizacji w Twojej firmie, szybszy i prostszy dostęp do dokumentów i akt oraz niezbędne przeszkolenie Twoich pracowników.

więcej

Obsługa dokumentów - dowiedz się więcej:

Sposób na optymalizację kosztów, podniesienie sprawności i bezpieczeństwa obiegu dokumentów - część 1

Sposób na optymalizację kosztów, podniesienie sprawności i bezpieczeństwa obiegu dokumentów - część 1

Jednym z głównych celów każdej firmy powinna być optymalizacja kosztów. Sposobem na podniesienie sprawności i bezpieczeńśtwa obiegu dokumentów jest skorzystanie z profesjonalnych usług, takich jak kancelaria pocztowa, skanowanie, archiwizacja i niszczenie dokuementów.

więcej
Sposób na optymalizację kosztów, podniesienie sprawności i bezpieczeństwa obiegu dokumentów - część 2

Sposób na optymalizację kosztów, podniesienie sprawności i bezpieczeństwa obiegu dokumentów - część 2

Obniżenie kosztów procesów niezbędnych dla funkcjonowania firmy jest możliwe m.in. dzięki outsourcingowi procesów biznesowych. Kancelaria pocztowa, skanowanie, archiwizacja oraz niszczenie dokumentów to usługi, które oszczędzają czas i środki przedsiębiorców, również dzięki ich indywidualnemu dopasowaniu.

więcej
Digitalizacja dokumentów od A do Z - korzyści z wprowadzenia elektronicznego archiwum

Digitalizacja dokumentów od A do Z - korzyści z wprowadzenia elektronicznego archiwum

Dokumentów papierowych nie ubywa, lecz przybywa, a teczki i segregatory wypełniają coraz większą przestrzeń biurową. Ponadto każde przedsiębiorstwo, które chce odnosić sukcesy musi mieć zapewniony szybki dostęp do kluczowych informacji bez względu na czas i miejsce pobytu jego pracowników. Rozwiązaniem jest masowa digitalizacja dokumentów i elektroniczne archiwum dokumentów.

więcej
Kancelaria pocztowa ważniejsza niż myślisz, czyli dlaczego warto profesjonalnie zarządzać korespondencją

Kancelaria pocztowa ważniejsza niż myślisz, czyli dlaczego warto profesjonalnie zarządzać korespondencją

Kluczem do rozwiązania problemu sprawnego tempa obiegu informacji w firmie jest outsourcing kancelarii pocztowej - opóźnienia w tym zakresie zakłócają płynność finansową. Logistyką dokumentów zajmują się obecnie nie tylko największe firmy w Poslce, ale również średnie i małe przedsiębiorstwa.

więcej

Archiwizacja Dokumentacji Medycznej

Dokumentacja medyczna to jedne z najważniejszych materiałów, jakie kompletujemy przez lata. Zbiór ten zawiera dane dotyczące stanu zdrowia pacjenta, przebytych chorób, udzielonych świadczeń zdrowotnych. Znajdziemy w niej zarówno dane osobowe, służące identyfikacji (np. imię i nazwisko, adres), jak i dane wrażliwe – podlegające szczególnej ochronie informacje o naszym zdrowiu, kodzie genetycznym itp. 

więcej

Dokumenty niejawne

Czym są dokumenty niejawne? Jak wygląda prawidłowa archiwizacja dokumentów niejawnych? W jaki sposób należy niszczyć tego rodzaju informacje?

 

więcej

Archiwizacja i przechowywanie dokumentów księgowych, kadrowych, podatkowych itp.

Każda firma, począwszy od jednoosobowej działalności gospodarczej po przedsiębiorstwo, jest zobowiązana do archiwizowania wszelkich dokumentów powstałych w ciągu jej istnienia. W jaki sposób robić to prawidłowo? Jak stosować się do przepisów dotyczących przechowywania dokumentów księgowych czy też kadrowych?

więcej

Niszczenie dokumentów księgowych, kadrowych, podatkowych itp.

Prowadząc działalność gospodarczą, zatrudniając pracowników, jesteśmy zobligowani do przechowywania dokumentacji, która jest dowodem na wywiązywanie się przez nas z obowiązków pracodawcy czy przedsiębiorcy. Wiąże się to z ogromem prac, jaki należy włożyć w prawidłową archiwizację danych, jak i zapewnieniem spełnienia odpowiednich procedur ich zabezpieczenia.

więcej

Referencje klientów

Współpraca pomiędzy Żabką Polska SA a firmą Ekoakta rozpoczęła się w 2008 roku w ramach programu bezpiecznej utylizacji dokumentacji poufnej.
Z powierzonego zadania Ekoakta wywiązuje się w znakomity sposób, uwzględniając wszystkie wskazówki i postulaty zleceniodawcy. Niszczenie poufnej dokumentacji wykonywane jest terminowo i z zachowaniem wszelkich procedur wymaganych przez Żabkę Polska SA.
Z pełną odpowiedzialnością można polecić Ekoakta firmom oczekującym wysokiej jakości usług.

Łukasz Skrzypczak,
Kierownik Archiwum Żabka Polska SA

Informujemy, że w zakresie niszczenia zasobów archiwalnych korzystamy z usług firmy Ekoakta z Chorzowa.
Jakość usług świadczonych przez firmę Ekoakta i profesjonalna obsługa związana z niszczeniem dokumentów pozwala na polecić tę firmę wszystkim zainteresowanym usługa niszczenia dokumentów.

Oddział Unilever Bestfoods
Unilever Polska SA Zakład Produkcyjny Katowice

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. w Warszawie, Oddział w Krakowie potwierdza, że Ekoakta wykonała dla nas usługi w zakresie kompleksowej, zgodnej z przepisami prawa i naszymi wewnętrznymi procedurami archiwizacji dokumentów i profesjonalnego niszczenia danych.
Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych.
Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera, co pozwala zarekomendować Ekoakta jako sprawdzonego specjalistę w zakresie świadczonych usług.

Tomasz Majka
Totalizator Sportowy Sp. z o.o.

Poziom usług z zakresu archiwizacji dokumentów świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych.
Nasza współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera. Opierając się na powyższym rekomendujemy firmę Ekoakta jako sprawnego specjalistę w zakresie świadczonych usług.

Krystyna Grzanka,
Prezes Zarządu Administracja Domów Mieszkalnych

Ekoakta wykonywała dla nas usługi w zakresie kompleksowej archiwizacji i oraz profesjonalnego niszczenia danych. Poziom świadczonych usług gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji.
Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdza wiarygodność i fachowość firmy Ekoakta.

mgr Halina Szumska,
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sosnowcu

Wszystkie prace były wykonane fachowo i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W mojej ocenie Ekoakta spełnia wszystkie wymogi, jakie winna posiadać wyspecjalizowana firma zajmująca się archiwizacją i przechowywaniem dokumentów. Zarówno jakość, jak i terminowość wykonania usług oceniam wysoko. Nie bez znaczenia jest również fakt, że oferta cenowa firmy jest elastyczna i konkurencyjna.

mgr Izabela Żmuda,
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Chrzanowie

Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych.
Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera.

Marek Kasprzyk,
Dyrektor I Inspektoratu PZU S.A. w Krakowie

Wszystkie prace zostały wykonane starannie, czysto, sprawnie w oparciu o obowiązujące przepisy i normy, a także zgodnie z przewidzianym w umowie terminem. Usługa nie budzi zastrzeżeń pod względem bezpieczeństwa oraz ochrony danych niszczonych dokumentów. Z jakości prac jesteśmy bardzo zadowoleni i z całą odpowiedzialnością polecamy firmę Ekoakta jako Wykonawcę, który swoje obowiązki traktuje rzetelnie i fachowo.

mgr Tomasz Szymański,
Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 w Łodzi

Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony danych. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera, co pozwala nam rekomendować tę firmę jako rzetelnego i profesjonalnego wykonawcę.

mgr inż. Mariusz Jędrzejczak,
Nadleśniczy Nadleśnictwa Pieńsk

Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy ze spółką Ekoakta pozwalają wystawić jej bardzo wysoką ocenę. Sposób realizacji usługi charakteryzuje się w pełni profesjonalnym podejściem zapewniającym bardzo wysoki stopień zaufania w kwestii bezpieczeństwa powierzonych dokumentów.

dr Paweł Huczkowski,
Wiceprezes zarządu Croda Poland Sp. z. o. o.

Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie informacji. Nasza współpraca w pełni potwierdziła fachowość naszego partnera. Rekomendujemy tego sprawdzonego specjalistę w dziedzinie usług zarządzania dokumentami.

Piotr Latacz,
Prezes Zarządu „Drewno Hurt Detal” Sp. z. o. o.

Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Dotychczasowa współpraca pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera.

dr Paweł Huczkowski,
Wiceprezes zarządu Croda Poland Sp. z. o. o.

Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy ze spółką Ekoakta pozwalają wystawić jej bardzo wysoką ocenę. Sposób realizacji usługi charakteryzuje się w pełni profesjonalnym podejściem zapewniającym bardzo wysoki stopień zaufania w kwestii bezpieczeństwa powierzonych dokumentów.

Henryk Małysz,
Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Remontów Ulic i Mostów w Gliwicach

Poziom usług z zakresu archiwizacji dokumentów świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Nasza współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera. Opierając się na powyższym rekomendujemy firmę Ekoakta jako sprawnego specjalistę w zakresie świadczonych usług.

Krystyna Grzanka
Prezes Zarządu Administracja Domów Mieszkalnych

Ekoakta wykonywała dla nas usługi w zakresie kompleksowej archiwizacji i oraz profesjonalnego niszczenia danych. Poziom świadczonych usług gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdza wiarygodność i fachowość firmy Ekoakta.

mgr Halina Szumska
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu

Z pełnym przekonaniem rekomenduję i polecam usługi firmy Ekoakta. Wszystkie prace były wykonane fachowo i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W mojej ocenie Ekoakta spełnia wszystkie wymogi, jakie winna posiadać wyspecjalizowana firma zajmująca się archiwizacją i przechowywaniem dokumentów. Zarówno jakość, jak i terminowość wykonania usług oceniam wysoko. Nie bez znaczenia jest również fakt, że oferta cenowa firmy jest elastyczna i konkurencyjna.

mgr Izabela Żmuda
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Chorzowie

Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera.

Marek Kasprzyk
Dyrektor I Inspektoratu PZU S.A. w Krakowie