Przechowywanie Dokumentów - Świętochłowice

Świętochłowice leżą nad rzeką Rawą, w województwie śląskim. Są centralnym obszarem Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Nieopodal miasta znajduje się międzynarodowy port lotniczy Katowice Pyrzowice. Tamtejsze wydarzenia bluesowe i jazzowe przyciągają fanów muzyki z różnych rejonów Polski. Oprócz tego organizowany są tu również m.in. Międzynarodowy Festiwal Polki. Do ciekawostek zaliczyć można fakt, że Świętochłowice uznawane są za jedno z najgęściej zaludnionych miast Polski (zajmują trzecie miejsce w rankingu).

Przechowywanie Dokumentów Świętochłowice

Doskonale chronione akta – jak o to zadbać?

W wielu wypadkach, gdy przedsiębiorca nie do końca wie, która z opcji będzie optymalna, sprawdza, co na ten temat mówią przepisy. Jeśli chodzi o przechowywanie dokumentów, obowiązujące prawo nie określa, jakie środki ochrony należy konkretnie wdrożyć. W praktyce oznacza to, że w każdej firmie trzeba przeprowadzić analizę ryzyka. Powinna polegać na precyzyjnym zweryfikowaniu, które etapy procesu są najbardziej ryzykowne i „narażone” na wyciek danych. W przypadku przechowywania dokumentów mogą pojawić się następujące problemy:

  • brak wystarczającego miejsca w przestrzeni biurowej

Taka sytuacja skutkuje chaosem, nieprawidłowym ułożeniem akt i brakiem pełnej kontroli nad zbiorami. W warunkach tego typu nie jest trudno o zagubienia dokumentacji.

  • brak nowoczesnej technologii

Aktualnie możemy znaleźć wiele zaawansowanych rozwiązań, których celem jest ochrona tajności danych. Firmowe archiwa mogą zabezpieczać np.: bariery fizyczne, monitoring, różnego rodzaju kody, karty itp. Niestety wyposażenie się w technologie jest dość kosztowne i wiele przedsiębiorstw albo nie jest w stanie, albo po prostu nie chce ponosić takich wydatków.

  • brak wystarczających zabezpieczeń podczas przenosin biura

Chociaż zmiana siedziby firmy to raczej wyjątkowa sytuacja, nie mogło zabraknąć jej na tej liście. Wszystko dlatego, że każde takie działanie to potencjalne ryzyko zagubienia lub zniszczenia dokumentacji. Jak profesjonalne przechowywanie dokumentów rozprawia się ze wszystkimi tymi problemami?

Przechowywanie dokumentów poza siedzibą firmy – wariant dla klientów ze Świętochłowic

Po pierwsze, klienci, którzy zaufali EkoAkcie, nie muszą zaprzątać sobie głowy wyżej wspomnianą analizą ryzyka. Znika problem wyboru i zakupu mebli, które pomieszczą zgromadzone akta i jednocześnie zapewnią im odpowiednią ochronę. Dzięki temu, że Państwa zbiory są przechowywane poza biurem, ewentualna zmiana siedziby firmy będzie zdecydowanie mniej skomplikowanym przedsięwzięciem. Oferujemy wiele również w kwestii bezpieczeństwa.

Od lat działamy w branży i jesteśmy na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami, pozwalającymi na odpowiednią ochronę danych zawartych w aktach. Nasze obiekty są świetnie wyposażone, strzeżone i obsługiwane tylko przez wykwalifikowaną kadrę. Ważne jest również to, jakie warunki panują w naszych archiwach. Dbamy o optymalną temperaturę i wilgotność. To dzięki temu papier oraz elektroniczne nośniki informacji przez długi czas pozostają w nienagannym stanie.

Wykwalifikowana obsługa

Klienci, decydujący się na przechowywanie dokumentów z EkoAktą doceniają również łatwy jest dostęp do dokumentacji. Nasza załoga codziennie troszczy się o to, żeby na życzenie klienta akta zostały szybko do niego dostarczone. Kopie możemy wysłać maile, faxem a oryginały dowieźć do Państwa siedziby. Oprócz tego oczywiście udostępniamy też dokumenty na miejscu. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z usługi profesjonalnego przechowywania dokumentów i archiwizacji akt.

Zapytaj o szczegóły naszych konsultantów
801 013 015
Zadaj pytanie wypełniając formularz
Zamów online

Obsługa dokumentów - dowiedz się więcej

Jak długo należy przechowywać dokumenty księgowe?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w Polsce, musisz znać wymogi prawne dotyczące przechowywania dokumentacji firmowej. Powinno się efektywnie przechowywać dokumenty związane z księgo...

Jakie dokumenty należy przechowywać 10 lat?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz własną firmę lub pracujesz w księgowości, czy kadrach, musisz wiedzieć, na czym polega przechowywanie dokumentów, ile lat trzeba je przechowywać i w jaki...

Czym są dokumenty RP7?

Formularz ZUS ERP-7 odgrywa kluczową rolę w poświadczaniu zarobków pracownika. W 2018 roku tradycyjny formularz RP-7 przeszedł znaczącą transformację, w wyniku której powstał zaktualizowany...

Jak długo należy przechowywać listy obecności pracowników

Prowadzenie dokładnych rejestrów czasu pracy pracowników jest niezbędne dla każdej firmy lub organizacji. Informacje te są ważne nie tylko do prawidłowego przetwarzania listy płac, ale takż...

Jak długo należy przechowywać dokumenty ZUS (deklaracje)

Jako jedna z głównych instytucji ubezpieczeń społecznych w kraju, ZUS odgrywa istotną rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa socjalnego milionom Polaków — ponad 90% Polaków korzysta z usług Z...

Co to jest informacja niejawna i jak należy ją zabezpieczać

Dzięki stale rosnącemu znaczeniu informacji w naszym społeczeństwie ochrona informacji niejawnych stała się kluczowym zagadnieniem. Ustawa o ochronie informacji niejawnych definiuje informacje ...

Co to jest informacja tajna i jak należy ją zabezpieczać

W dwudziestym pierwszym wieku ochrona informacji jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Współczesne firmy mogą przetwarzać zarówno dane osobowe od nazwisk po numery IP, jak i dane bizneso...

Jak zutylizować kartę płatniczą - czyli co zrobić ze starą kartą

Kradzież tożsamości jest niestety na porządku dziennym  w dzisiejszej Polsce. Wraz z rozwojem cyberprzestępczości coraz ważniejsza staje się ochrona naszych danych osobowych. Jednym z najczę...

Referencje klientów

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. w Warszawie, Oddział w Krakowie potwierdza, że Ekoakta wykonała dla nas usługi w zakresie kompleksowej, zgodnej z przepisami prawa i naszymi wewnętrznymi procedurami archiwizacji dokumentów i profesjonalnego niszczenia danych.
Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych.
Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera, co pozwala zarekomendować Ekoakta jako sprawdzonego specjalistę w zakresie świadczonych usług

Tomasz Majka
Totalizator Sportowy Sp. z o.o.

Informujemy, że w zakresie niszczenia zasobów archiwalnych korzystamy z usług firmy Ekoakta z Chorzowa.
Jakość usług świadczonych przez firmę Ekoakta i profesjonalna obsługa związana z niszczeniem dokumentów pozwala na polecić tę firmę wszystkim zainteresowanym usługa niszczenia dokumentów.

Oddział Unilever Bestfoods
Unilever Polska SA Zakład Produkcyjny Katowice

Współpraca pomiędzy Żabką Polska SA a firmą Ekoakta rozpoczęła się w 2008 roku w ramach programu bezpiecznej utylizacji dokumentacji poufnej.
Z powierzonego zadania Ekoakta wywiązuje się w znakomity sposób, uwzględniając wszystkie wskazówki i postulaty zleceniodawcy. Niszczenie poufnej dokumentacji wykonywane jest terminowo i z zachowaniem wszelkich procedur wymaganych przez Żabkę Polska SA.
Z pełną odpowiedzialnością można polecić Ekoakta firmom oczekującym wysokiej jakości usług.

Łukasz Skrzypczak
Kierownik Archiwum Żabka Polska SA

Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera.

Marek Kasprzyk
Dyrektor I Inspektoratu PZU S.A. w Krakowie

Z pełnym przekonaniem rekomenduję i polecam usługi firmy Ekoakta. Wszystkie prace były wykonane fachowo i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W mojej ocenie Ekoakta spełnia wszystkie wymogi, jakie winna posiadać wyspecjalizowana firma zajmująca się archiwizacją i przechowywaniem dokumentów. Zarówno jakość, jak i terminowość wykonania usług oceniam wysoko. Nie bez znaczenia jest również fakt, że oferta cenowa firmy jest elastyczna i konkurencyjna.

mgr Izabela Żmuda
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Chorzowie

Ekoakta wykonywała dla nas usługi w zakresie kompleksowej archiwizacji i oraz profesjonalnego niszczenia danych. Poziom świadczonych usług gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdza wiarygodność i fachowość firmy Ekoakta.

mgr Halina Szumska
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu

Poziom usług z zakresu archiwizacji dokumentów świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Nasza współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera. Opierając się na powyższym rekomendujemy firmę Ekoakta jako sprawnego specjalistę w zakresie świadczonych usług.

Krystyna Grzanka
Prezes Zarządu Administracja Domów Mieszkalnych

Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy ze spółką Ekoakta pozwalają wystawić jej bardzo wysoką ocenę. Sposób realizacji usługi charakteryzuje się w pełni profesjonalnym podejściem zapewniającym bardzo wysoki stopień zaufania w kwestii bezpieczeństwa powierzonych dokumentów

Henryk Małysz,
Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Remontów Ulic i Mostów w Gliwicach

Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy ze spółką Ekoakta pozwalają wystawić jej bardzo wysoką ocenę. Sposób realizacji usługi charakteryzuje się w pełni profesjonalnym podejściem zapewniającym bardzo wysoki stopień zaufania w kwestii bezpieczeństwa powierzonych dokumentów.

dr Paweł Huczkowski,
Wiceprezes zarządu Croda Poland Sp. z. o. o.

EkoAkta - Poufność. Bezpieczeństwo. Ekologia.
Archiwizacja dokumentów, digitalizacja dokumentów, przechowywanie dokumentów, niszczenie dokumentów, skanowanie dokumentów.

All rights reserved 2024 Rhenus Office Systems Poland Sp. z o.o.
Ustawienia Cookies  |  Projekt i realizacja: Internetica