Niszczenie Dokumentów Jelenia Góra

Jelenia Góra położona jest w Kotlinie Jeleniogórskiej, w województwie dolnośląskim. Na scenie gospodarczej prężnie rozwijają się podmioty, bazujące zarówno na krajowym, jak też i na zagranicznym kapitale. Miasto przyciąga pasjonatów zabytkowej architektury. Wiele z nich wpisana jest do rejestru Narodowego Instytutu Dziedzictwa Naukowego. Warto zwrócić uwagę m.in. na zespół kościoła ewangelickiego z lat 1709–1718, mury obronne z basztami czy Teatr im. C.K. Norwida. W Jeleniej Górze odbywają się takie cykliczne imprezy jak Festiwal Filmów Komediowych i Niezależnych Barejada oraz Międzynarodowy Festiwal Muzyki Jazzowej „Krokus Jazz Festiwal”.

Zniszczone dokumenty

W jaki sposób zaplanować niszczenie dokumentów, żeby proces nie kolidował z bieżącą działalnością firmy?

Utylizacja przedawnionych akt, chociaż jest ważnym obowiązkiem przedsiębiorcy, nie wpływa bezpośrednio na rozwój firmy. Nie należy więc poświęcać aktualnych zadań swojej działalności na rzecz niszczenia dokumentacji. Niestety czasem ma to jednak miejsce.

Z taką sytuacją można spotkać się w przedsiębiorstwach, które niewłaściwie oceniły wielkość przedsięwzięcia. Masowa utylizacja dokumentów zawsze jest sporym wyzwaniem organizacyjnym i przeważnie należy nastawić się na to, że to zadanie zajmie sporo czasu. Dodatkowo ktoś musi obsługiwać urządzenie niszczące i weryfikować, czy proces zachodzi poprawnie. W efekcie w zadanie trzeba zaangażować pracowników, którzy będą zmuszeni zaniedbać swojej regularne obowiązki. Organizacja nie jest jednak jedynym problemem utylizacji wykonanej na własną rękę.

Jak zadbać o bezpieczeństwo utylizowanych akt? Niszczenie dokumentów w Jeleniej Górze

Kolejnym wyzwaniem jest zaplanowanie procesu utylizacji w taki sposób, aby dokumentacja była chroniona. Tutaj należy zaznaczyć, że niszczenie akt, w świetle RODO, uznawane jest za przetwarzanie danych osobowych. Firma jest więc w tym przypadku administratorem tych danych, co wiąże się z konkretnymi obowiązkami. Najważniejszym jest ochrona informacji, które klienci powierzają przedsiębiorstwu. Bez odpowiedniego sprzętu i przygotowania może być trudno zadbać o najważniejsze procedury bezpieczeństwa. Już same biurowe urządzenia niszczące bywają zawodne, bo zdarzały się sytuacje, w których nieuprawnione podmioty odzyskiwały dane ze ścinków.

Zniszczone dokumenty

Wsparcie profesjonalistów, czyli sprawny sposób na utylizację firmowej dokumentacji.

Ekoakta od początku swojej działalności stara się spełnić oczekiwania klientów, priorytetowo traktujących ochronę danych. Proces składa się z kilku etapów.

  • dostarczenie pojemników do klienta

W umówionym terminie do siedziby usługobiorcy dostarczone zostają pomniki i określonej wielkości. Są lekkie, pojemne, mobilne i doskonale chronią zawartość.

  • odbiór dokumentów

Gdy pojemniki są już zapełnione, ekipa przyjeżdża po akta. Generowany zostaje protokół odbioru, w którym uwzględnione są dane klienta oraz numer seryjny pojemnika.

  • transport do instalacji utylizującej

Przewóz dokumentacji odbywa się z pomocą pojazdów, wyposażonych w nadajniki GPS.

Sprawnie działająca instalacja jest w stanie bardzo szybko rozprawić się z przedawnionymi aktami. W przeciwieństwie do biurowych niszczarek, ryzyko odzysku danych spada do zera. Gdy proces zostanie ukończony, klient otrzymuje certyfikat zrealizowanej usługi.

Nowoczesne podejście do niszczenia dokumentów w Jeleniej Górze zakłada dopasowanie się usługodawcy do oczekiwań klienta. W efekcie etapy realizacji mogą uwzględniać także: obserwowanie niszczenia przez przedstawiciela firmy, stworzenie materiału wideo z utylizacji, czy rozpoczęcie utylizacji w siedzibie klienta (mobilna utylizacja w pojeździe podstawionym pod biuro usługobiorcy).

Zapytaj o szczegóły naszych konsultantów
801 013 015
Zadaj pytanie wypełniając formularz
Zamów online

Obsługa dokumentów - dowiedz się więcej

Jak długo należy przechowywać dokumenty księgowe?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w Polsce, musisz znać wymogi prawne dotyczące przechowywania dokumentacji firmowej. Powinno się efektywnie przechowywać dokumenty związane z księgo...

Jakie dokumenty należy przechowywać 10 lat?

Niezależnie od tego, czy prowadzisz własną firmę lub pracujesz w księgowości, czy kadrach, musisz wiedzieć, na czym polega przechowywanie dokumentów, ile lat trzeba je przechowywać i w jaki...

Czym są dokumenty RP7?

Formularz ZUS ERP-7 odgrywa kluczową rolę w poświadczaniu zarobków pracownika. W 2018 roku tradycyjny formularz RP-7 przeszedł znaczącą transformację, w wyniku której powstał zaktualizowany...

Jak długo należy przechowywać listy obecności pracowników

Prowadzenie dokładnych rejestrów czasu pracy pracowników jest niezbędne dla każdej firmy lub organizacji. Informacje te są ważne nie tylko do prawidłowego przetwarzania listy płac, ale takż...

Jak długo należy przechowywać dokumenty ZUS (deklaracje)

Jako jedna z głównych instytucji ubezpieczeń społecznych w kraju, ZUS odgrywa istotną rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa socjalnego milionom Polaków — ponad 90% Polaków korzysta z usług Z...

Co to jest informacja niejawna i jak należy ją zabezpieczać

Dzięki stale rosnącemu znaczeniu informacji w naszym społeczeństwie ochrona informacji niejawnych stała się kluczowym zagadnieniem. Ustawa o ochronie informacji niejawnych definiuje informacje ...

Co to jest informacja tajna i jak należy ją zabezpieczać

W dwudziestym pierwszym wieku ochrona informacji jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Współczesne firmy mogą przetwarzać zarówno dane osobowe od nazwisk po numery IP, jak i dane bizneso...

Jak zutylizować kartę płatniczą - czyli co zrobić ze starą kartą

Kradzież tożsamości jest niestety na porządku dziennym  w dzisiejszej Polsce. Wraz z rozwojem cyberprzestępczości coraz ważniejsza staje się ochrona naszych danych osobowych. Jednym z najczę...

Referencje klientów

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. w Warszawie, Oddział w Krakowie potwierdza, że Ekoakta wykonała dla nas usługi w zakresie kompleksowej, zgodnej z przepisami prawa i naszymi wewnętrznymi procedurami archiwizacji dokumentów i profesjonalnego niszczenia danych.
Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych.
Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera, co pozwala zarekomendować Ekoakta jako sprawdzonego specjalistę w zakresie świadczonych usług

Tomasz Majka
Totalizator Sportowy Sp. z o.o.

Informujemy, że w zakresie niszczenia zasobów archiwalnych korzystamy z usług firmy Ekoakta z Chorzowa.
Jakość usług świadczonych przez firmę Ekoakta i profesjonalna obsługa związana z niszczeniem dokumentów pozwala na polecić tę firmę wszystkim zainteresowanym usługa niszczenia dokumentów.

Oddział Unilever Bestfoods
Unilever Polska SA Zakład Produkcyjny Katowice

Współpraca pomiędzy Żabką Polska SA a firmą Ekoakta rozpoczęła się w 2008 roku w ramach programu bezpiecznej utylizacji dokumentacji poufnej.
Z powierzonego zadania Ekoakta wywiązuje się w znakomity sposób, uwzględniając wszystkie wskazówki i postulaty zleceniodawcy. Niszczenie poufnej dokumentacji wykonywane jest terminowo i z zachowaniem wszelkich procedur wymaganych przez Żabkę Polska SA.
Z pełną odpowiedzialnością można polecić Ekoakta firmom oczekującym wysokiej jakości usług.

Łukasz Skrzypczak
Kierownik Archiwum Żabka Polska SA

Poziom usług świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera.

Marek Kasprzyk
Dyrektor I Inspektoratu PZU S.A. w Krakowie

Z pełnym przekonaniem rekomenduję i polecam usługi firmy Ekoakta. Wszystkie prace były wykonane fachowo i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W mojej ocenie Ekoakta spełnia wszystkie wymogi, jakie winna posiadać wyspecjalizowana firma zajmująca się archiwizacją i przechowywaniem dokumentów. Zarówno jakość, jak i terminowość wykonania usług oceniam wysoko. Nie bez znaczenia jest również fakt, że oferta cenowa firmy jest elastyczna i konkurencyjna.

mgr Izabela Żmuda
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Chorzowie

Ekoakta wykonywała dla nas usługi w zakresie kompleksowej archiwizacji i oraz profesjonalnego niszczenia danych. Poziom świadczonych usług gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji. Dotychczasowa współpraca w pełni potwierdza wiarygodność i fachowość firmy Ekoakta.

mgr Halina Szumska
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu

Poziom usług z zakresu archiwizacji dokumentów świadczonych przez Ekoakta gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ochrony informacji, zwłaszcza informacji niejawnych i wynikających z danych osobowych. Nasza współpraca w pełni potwierdziła wiarygodność i fachowość naszego partnera. Opierając się na powyższym rekomendujemy firmę Ekoakta jako sprawnego specjalistę w zakresie świadczonych usług.

Krystyna Grzanka
Prezes Zarządu Administracja Domów Mieszkalnych

Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy ze spółką Ekoakta pozwalają wystawić jej bardzo wysoką ocenę. Sposób realizacji usługi charakteryzuje się w pełni profesjonalnym podejściem zapewniającym bardzo wysoki stopień zaufania w kwestii bezpieczeństwa powierzonych dokumentów

Henryk Małysz,
Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Remontów Ulic i Mostów w Gliwicach

Dotychczasowe doświadczenia ze współpracy ze spółką Ekoakta pozwalają wystawić jej bardzo wysoką ocenę. Sposób realizacji usługi charakteryzuje się w pełni profesjonalnym podejściem zapewniającym bardzo wysoki stopień zaufania w kwestii bezpieczeństwa powierzonych dokumentów.

dr Paweł Huczkowski,
Wiceprezes zarządu Croda Poland Sp. z. o. o.

EkoAkta - Poufność. Bezpieczeństwo. Ekologia.
Archiwizacja dokumentów, digitalizacja dokumentów, przechowywanie dokumentów, niszczenie dokumentów, skanowanie dokumentów.

All rights reserved 2024 Rhenus Office Systems Poland Sp. z o.o.
Ustawienia Cookies  |  Projekt i realizacja: Internetica